Skip to main content

Általános szerződési feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

EDŐCS ISTVÁN EGYÉNI VÁLLAKOZÓ ÁLTAL AJÁNLOTT UTAZÁSOKRA

(2024.02.15-től)

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban ÁSZF) hatálya EDŐCS ISTVÁN  (a továbbiakban: Szolgáltató) által összeállított vagy biztosított és az Szolgáltatás jogosultjának (a továbbiakban: Szolgáltatás jogosultja) ajánlott vagy biztosított utazási szolgáltatásegyüttesnek nem minősülő utazási szolgáltatás(ok)ra  (a továbbiakban: szolgáltatás) terjed ki.

AZ SZOLGÁLTATÓ ADATAI:

név: EDŐCS ISTVÁN

székhely: C/Mencey Tegueste 4., Llano de Camello 38639., Tenerife, Spanyolország

adószám: Y5839199L

nyilvántartó hatóság: Gobierno de Canarias, Spanyolország

nyilvántartási szám: RGE 89298/2024

telefonszám: +36 70 343 3993

e-mail címe: info@utazascentrum.hu

honlap: www.utazascentrum.hu

 

Szolgáltató által elősegített utazásokban való szolgáltatói közreműködés kereteinek meghatározására jelen ÁSZF mellett, az utazási csomagokról és az utazási szolgáltatásegyüttesekről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2011/83/EU európai parlamenti és tanácsi irányelv módosításáról, továbbá a 90/314/EGK tanácsi irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2015/2302 IRÁNYELVE rendelkezései figyelembevételével került sor.

Az ÁSZF és a megállapodás (elektronikus úton való megrendelés és annak elektronikus úton való visszaigazolása) képezik a szolgáltatás tartalmát, annak feltételeit és rendelkezéseit.

Jelen ÁSZF a 2024.02.15. napján, illetve az azt követően létrejött megállapodásokra nézve hatályos.

 

A MEGÁLLPODÁS TARTALMA, LÉTREJÖTTE, MÓDOSÍTÁSA, ENGEDMÉNYEZÉSE

Szolgáltató utazási szolgáltatásegyüttesnek nem minősülő utazási szolgáltatás(oka)t nyújt, a vele létrejövő megállapodás csakis erre terjed ki. A szolgáltatás csak és kizárólag utazási szolgáltatások felkutatása, bemutatása és azok megvásárlása módjával kapcsolatos információnyújtás, segítség.

Szolgáltató által nyújtott információknak nem célja a szerződéskötés, célzott tájékoztatást nyújt a Szolgáltatás jogosultjának mások által biztosított utazási szolgáltatásokról, amely alapján közte és a Szolgáltatás jogosultja között utazás vagy üdülés típusú utazási szolgáltatás vásárlására való megállapodás nem jön létre. Kizárólag a Szolgáltatás jogosultjának a felelőssége, hogy Szolgáltató  által a neki küldött utazási lehetőség megvásárlásával él-e, annak alapján potenciális szolgáltatókkal utazásra jogosító megállapodás(oka)t köt-e.

Szolgáltató saját értékesítési pontján tett látogatás vagy kapcsolatfelvétel esetén segíti elő a különböző szolgáltatókkal a tőle független szerződések megkötésének lehetőségét.

Szolgáltató tevékenyége nem minősül az irányelv értelmében vett utazási csomagnak, attól eltérő, alternatív üzleti modellen alapuló tevékenység, szolgáltatás utazási csomagot vagy utazási szolgáltatásegyüttest nem kínál, és nem felel a kiválasztott szolgáltatók megfelelő teljesítéséért.

A Szolgáltatás jogosultja írásban rendelheti meg Szolgáltató szolgáltatásait.

Ezt követően a megállapodás a Szolgáltatás jogosultja és Szolgáltató között az alábbiak szerint jön létre:

A Szolgáltatás jogosultja által megrendelt szolgáltatás megjelölését tartalmazó megrendelő lapot a Szolgáltatás jogosultja Szolgáltatónak elektronikus úton megküldi, aki ezt az ÁSZF egyidejű elektronikus úton való megküldésével (ideértve elektronikus úton való közvetlen elérhetőségének megadását is) visszaigazolja. A megállapodás létrejöttének feltétele a Szolgáltatás jogosultja által az ÁSZF – elektronikus úton való – elfogadása és az esedékes díj ezzel egyidejű megfizetése.

Szolgáltató a megállapodás létrejöttéről a Szolgáltatás jogosultjának elektronikus úton visszaigazolást küld, melynek feltétele a díj beérkezte. Ennek hiányában közöttük megállapodás nem jöhet létre.

A megállapodás, így a szolgáltatás tartalmát, meghatározását, a szolgáltatás igénybevételének idejét, a szolgáltatási díj összegét, annak fizetési módját, valamint az egyéb feltételeket és információkat Szolgáltató által üzemeltetett weblapon közzétett online ajánlat, a megrendelés visszaigazolása, illetve a jelen ÁSZF tartalmazzák.

Szolgáltató két, szolgáltatásegyüttesnek nem minősülő szolgáltatást nyújt:

  1. jelű Szolgáltatás – a Szolgáltatás jogosultja részére általános utazási tippek összegyűjtése, a Szolgáltató honlapján hozzáférhetővé tétele, majd azok megjelenítését tartalmazó linkek elektronikus úton való megküldése 12 hónapon keresztül a megállapodás létrejöttét követően;
  2. jelű Szolgáltatás – a Szolgáltatás jogosultja részére szállásfoglalás, amelynek során a tényleges foglalást Szolgáltató végzi a Szolgáltatás jogosultja javára, a megrendeléssel való előrefizetés mellett. A szállás tényleges foglalására csak a Szolgáltatás jogosultja részéről történő fizetést követően kerül sor.

A megrendelőn a Szolgáltatás jogosultja által feltüntetett adatok valóságáért, helytállóságáért minden felelősség a Szolgáltatás jogosultját terheli. Amennyiben nem személyesen a Szolgáltatás jogosultja, hanem javára harmadik személy küldi a megrendelést, Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy e harmadik személy jogszerűen képviseli-e a Szolgáltatás jogosultját, valamint, hogy az általa megadott adatok a valóságnak megfelelnek-e. A Szolgáltatás jogosultját terhelő kötelezettségek és felelősség a Szolgáltatás jogosultja javára szerződés kötő harmadik személyt, mint Megrendelő terhelik, és ő írja alá a megállapodást is; a jogok pedig a Szolgáltatás jogosultját illetik, illetve a kötelezettségek és a felelősség a Szolgáltatás jogosultja első fellépését követően a Szolgáltatás jogosultját terhelik. A Szolgáltatás jogosultja a fellépésével a harmadik személy addigi intézkedéseit magára nézve kötelezőnek tekinti. A jogosultságokról és kötelezettségekről a Szolgáltatás jogosultját a harmadik személy köteles tájékoztatni.

A Szolgáltatás jogosultja a megállapodásból eredő jogait, a szolgáltatás igénybevételét harmadik személy részére nem engedményezheti.

A DÍJ

A díj magában foglalja a meghirdetett szolgáltatás típus teljes díját (valamint az általános forgalmi adó összegét.)

A C.) ás D.) szolgáltatás díja is előre esedékes, ha azt a Szolgáltatás jogosultja nem fizeti meg meghatározott határidőben, a megállapodás a felek között nem jön létre.

 

ELÁLLÁS A MEGÁLLAPODÁSTÓL, TAGSÁGI JOGVISZONY MEGSZŰNÉSE  

A Szolgáltatás jogosultja a megállapodástól elektronikus úton megküldött nyilatkozattal a szolgáltatás megkezdése előtt elállhat.

A C.) Szolgáltatás esetében a visszaigazolás megküldését követő 3 napon belül, a már megfizetett díj 50 %-ának, mint bánatpénznek Szolgáltató által való megtartása mellett. Ezt követő időpontban való elállás esetén Szolgáltató jogosulttá válik a fennmaradó 50 %-os díj megtartására is, azaz a bánatpénz 100 %. A jogszerű elállás gyakorlása esetén Szolgáltató 30 napon belül köteles a visszajáró díjat a Szolgáltatás jogosultja indító pénzintézeti számlájára átutalni.

A D.) Szolgáltatás esetében amennyiben a Szolgáltatás jogosultja a saját érdekkörében felmerült okból eláll, köteles Szolgáltató a szállás teljes összege százalékában meghatározott bánatpénzt megfizetni, a ténylegesen szállást nyújtó szolgáltató lemondási szabályzata szerint. A lemondás feltétleiről a megrendelés visszaigazolásával, a díjbekérő megküldésével egyidejűleg részesül tájékoztatásban, melynek megismerését és elfogadását maga is köteles Szolgáltató visszaigazolni.

Szolgáltatót semmiféle kártérítési kötelezettség nem terheli azért, ha a Szolgáltatás jogosultja a szolgáltatást ténylegesen nem veszi igénybe, nem él az általa megrendelt szolgáltatással, a számára megadott utazási lehetőség(ek) egyikének megrendelése érdekében sem jár el.

Szolgáltató minden esetben elektronikus számlát ad ki a bevételezett díjról.

 

HIBÁS TELJESÍTÉS, FELELŐSSÉG, KÁRTÉRÍTÉS, PANASZ

Szolgáltató kizárólag a Szolgáltatás jogosultja által megrendelt és általa az irányába teljesítendő szolgáltatás teljesítéséért felel.

Szolgáltató a Szolgáltatás jogosultja által vagy javára harmadik féltől megrendelt szolgáltatásért nem felel, különösen nem harmadik fél nem-teljesítéséből, vagy hibás teljesítéséből eredő károkért.

A Szolgáltatás jogosultja Szolgáltató által vállalt szolgáltatás hibás teljesítése esetén haladéktalanul köteles kifogását a Szolgáltatóval közölni, aki panaszát 72 órán belül kivizsgálja, s annak eredményéről elektronikus úton közölt válaszával tájékoztatja a Szolgáltatás jogosultját.

 

VEGYES RENDELKEZÉSEK

Az utazásokhoz szükséges úti okmányok, illetve azok érvényességének (útlevél/személyi igazolvány, lakcímkártya, vízum) biztosítása a Szolgáltatás jogosultjának feladata és felelőssége.

A Szolgáltatás jogosultjának terhe az, hogy az általa választott célországra vonatkozóan előírt beutazási szabályokat betartsa, illetve az előírt egészségügyi követelményeknek az utazás megkezdéséig eleget tegyen. Az úti okmányok hiányából, valamint a vám, deviza és egészségügyi rendelkezések be nem tartásából keletkezett károk miatt a Szolgáltatás jogosultja semmilyen igényt nem támaszthat a Szolgáltatóval szemben.

A megrendelő aláírásával a Szolgáltatás jogosultja hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltatónak átadott személyes adatait tárolja és kezelje. Szolgáltató, mint adatkezelő tájékoztatja a Szolgáltatás jogosultját, hogy a megrendelőben megadott személyes adatait a megállapodás teljesítése jogcímén kezeli. A személyes adatok adatfeldolgozásra átadásra kerülnek Szolgáltató ügyfélkiszolgálással kapcsolatos, könyvelési, adózási és számítástechnikai feladatokat ellátó megbízottjai és adatfeldolgozói részére.

Szolgáltató tájékoztatja a Szolgáltatás jogosultját, hogy személyes adatait a szolgáltatás nyújtásában közreműködőknek, adott esetben harmadik országba továbbítja.

Az érintett természetes személy jogairól információk Szolgáltató által üzemeltetett  „UTAZÁSCENTRUM” fantázianevű honlapján elérhető Adatvédelmi és adatkezelési tájékoztatóban olvashatók, mely az alábbi linken érhető el:

 

Jelen ÁSZF elválaszthatatlan mellékletét képezik az alábbi dokumentumok:

  1. Klubtagság megrendelő lap

Az Európai Parlament és a Tanács 524/2013/EU rendelete (2013. május 21.) a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) 14. cikkben foglaltaknak megfelelően a Szolgáltató honlapján a fogyasztók tájékoztatása céljából, mint az Unióban letelepedett, online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedőnek meg kell jelenítenie a honlapon az online vitarendezési platformra mutató elektronikus linket (online vitarendezés: https://ec.europa.eu/consumers/odr)  és az email címüket is. 


ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

TÓTH ZSÓKA EGYÉNI VÁLLAKOZÓ ÁLTAL AJÁNLOTT UTAZÁSOKRA

(2024.02.15-től)

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban ÁSZF) hatálya az TÓTH ZSÓKA (a továbbiakban: Szolgáltató) által összeállított vagy biztosított és az Szolgáltatás jogosultjának (a továbbiakban: Szolgáltatás jogosultja) ajánlott vagy biztosított utazási szolgáltatásegyüttesnek nem minősülő utazási szolgáltatás(ok)ra (a továbbiakban: szolgáltatás) terjed ki.

 

AZ SZOLGÁLTATÓ ADATAI:

név: TÓTH ZSÓKA

székhely: C/Mencey Tegueste 4., Llano de Camello, 38639 Tenerife, Spanyolország

adószám: Y5839265Q

nyilvántartó hatóság: Gobierno de Canarias, Spanyolország

nyilvántartási szám: RGE 91932/2024

telefonszám: +36 70 343 3993

e-mail címe: info@utazascentrum.hu

honlap: www.utazascentrum.hu

 

Szolgáltató által elősegített utazásokban való szolgáltatói közreműködés kereteinek meghatározására jelen ÁSZF mellett az utazási csomagokról és az utazási szolgáltatásegyüttesekről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2011/83/EU európai parlamenti és tanácsi irányelv módosításáról, továbbá a 90/314/EGK tanácsi irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2015/2302 IRÁNYELVE rendelkezései figyelembevételével került sor.

Az ÁSZF és a megállapodás (elektronikus úton való megrendelés és annak elektronikus úton való visszaigazolása) képezik a szolgáltatás tartalmát, feltételeit, rendelkezéseit.

Jelen ÁSZF a 2024.02.15. napján, illetve az azt követően létrejött tagsági jogviszonyokra nézve hatályos.

 

A MEGÁLLPODÁS TARTALMA, LÉTREJÖTTE, MÓDOSÍTÁSA, ENGEDMÉNYEZÉSE

Szolgáltató utazási szolgáltatásegyüttesnek nem minősülő utazási szolgáltatás(oka)t nyújt, a vele létrejövő megállapodás csakis erre terjed ki. A szolgáltatás csak és kizárólag utazási szolgáltatások felkutatása, bemutatása és azok megvásárlása módjával kapcsolatos információnyújtás, és ez alapján a  Szolgáltatás jogosultjának igényei alapján összeállított utazási terv készítése vagy a Szolgáltatás jogosultjának nyújtott hotline tolmácsolás.

A Szolgáltató által nyújtott információknak nem célja a szerződéskötés, célzott tájékoztatást nyújt a Szolgáltatás jogosultjának mások által biztosított utazási szolgáltatásokról, amely alapján közte és a Szolgáltatás jogosultja között utazás vagy üdülés típusú utazási szolgáltatás vásárlására való megállapodás nem jön létre. Kizárólag a Szolgáltatás jogosultjának a felelőssége, hogy a Szolgáltató által – az igényei alapján összeállított – utazási tervet megvalósítja-e, és annak alapján a potenciális szolgáltatókkal utazásra jogosító megállapodás(oka)t köt-e.

Az adott üdülési helyszínen nyújtott hotline tolmácsolás biztosítása esetében a Szolgáltató és a Szolgáltatás jogosultja között utazás vagy üdülés típusú utazási szolgáltatás vásárlására való megállapodás ugyancsak nem jön létre. Kizárólag a Szolgáltatás jogosultjának a felelőssége, hogy az általa előzetesen megvásárolt hotline tolmácsolás szolgáltatással él-e az előre megállapodott mértékben és feltételekkel.

Szolgáltató saját értékesítési pontján tett látogatás vagy kapcsolatfelvétel esetén segíti elő különböző szolgáltatókkal a tőle független szerződések megkötésének lehetőségét, az esetlegesen utazási szolgáltatás vásárlásához vezető tevékenységéhez nem társul másik kereskedővel való, díjazást is magában foglaló kereskedelmi kapcsolat.

Szolgáltató tevékenyége nem minősül az irányelv értelmében vett utazási csomagnak, attól eltérő, alternatív üzleti modellen alapul a tevékenysége, mert az utazási csomagot vagy utazási szolgáltatásegyüttest nem kínál, nem felel a kiválasztott utazások megfelelő teljesítéséért.

A Szolgáltatás jogosultja írásban rendelheti meg a Szolgáltató szolgáltatásait.

Ezt követően megállapodás a Szolgáltatás jogosultja és a Szolgáltató között az alábbiak szerint jön létre:

A Szolgáltatás jogosultja által megrendelt szolgáltatás megjelölését tartalmazó megrendelő lapot a Szolgáltatás jogosultja a Szolgáltatónak elektronikus úton megküldi, aki ezt az ÁSZF egyidejű elektronikus úton való megküldésével (ideértve elektronikus úton való közvetlen elérhetőségének megadását is) visszaigazolja. A megállapodás létrejöttének feltétele a Szolgáltatás jogosultja által az ÁSZF – elektronikus úton való – elfogadása és az esedékes díj ezzel egyidejű megfizetése.

Szolgáltató a megállapodás létrejöttéről a Szolgáltatás jogosultjának elektronikus úton visszaigazolást küld, melynek feltétele a díj beérkezte. Ennek hiányában közöttük megállapodás nem jöhet létre.

A megállapodás, így a szolgáltatás tartalmát, meghatározását, a szolgáltatás igénybevételének idejét, a szolgáltatási díj összegét, annak fizetési módját, valamint az egyéb feltételeket és információkat a Szolgáltató által üzemeltetett weblapon közzétett online ajánlat, a megrendelés visszaigazolása, illetve a jelen ÁSZF tartalmazzák.

Szolgáltató két, szolgáltatásegyüttesnek nem minősülő szolgáltatást nyújt:

1 jelű Szolgáltatás – a Szolgáltatás jogosultja részére annak előzetesen egyeztetett igénye alapján utazási terv készítése, amely alapján a Szolgáltatás jogosultja további döntésétől függ, hogy az alapján az ajánlott, potenciális szolgáltatókkal utazásra jogosító megállapodás(oka)t köt-e. A szolgáltatás díja két részletben esedékes. Az első részlet (a díj 30%-a) a megrendeléssel egyidejűleg, míg a második részlet (a díj 70%-a) a Szolgáltatás jogosultja számára összeállított utazási terv megküldésével egyidejűleg esedékes.

Az utazási terv megküldésére Szolgáltató a megrendelés visszaigazolását követő legkésőbb 8 napon belül köteles, míg a Szolgáltatás jogosultját az utazás megkezdése előtt legkevesebb 14 nappal kezdeményezheti az utazási terv egyszeri módosítását.

2. jelű Szolgáltatás – a Szolgáltatás jogosultja 0-24 órás időintervallumra hotline tolmácsolást vásárolhat, telefon, chat vagy email általi segítségnyújtásként az utazása időtartamára, a helyszínen felmerülő nyelvi és kommunikációs nehézségei megoldására. A Szolgáltatót azonban eredménykötelem nem terheli. A szolgáltatás tartalma elsősorban a kommunikációs nehézségek feloldása és mediátori segítségnyújtás a Szolgáltatás jogosultja és adott szolgáltató partnere között.

A megrendelőn a Szolgáltatás jogosultja által feltüntetett adatok valóságáért, helytállóságáért minden felelősség a Szolgáltatás jogosultját terheli. Amennyiben nem személyesen a Szolgáltatás jogosultja, hanem javára harmadik személy küldi a megrendelést, Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy e harmadik személy jogszerűen képviseli-e a Szolgáltatás jogosultját, valamint, hogy az általa megadott adatok a valóságnak megfelelnek-e. A Szolgáltatás jogosultját terhelő kötelezettségek és felelősség a Szolgáltatás jogosultja javára szerződés kötő harmadik személyt, mint Megrendelő terhelik, és ő írja alá a megállapodást is; a jogok pedig a Szolgáltatás jogosultját illetik, illetve a kötelezettségek és a felelősség a Szolgáltatás jogosultja első fellépését követően a Szolgáltatás jogosultját terhelik. A Szolgáltatás jogosultja a fellépésével a harmadik személy addigi intézkedéseit magára nézve kötelezőnek tekinti. A jogosultságokról és kötelezettségekről a Szolgáltatás jogosultját a harmadik személy köteles tájékoztatni.

A Szolgáltatás jogosultja a megállapodásból eredő jogait, a szolgáltatás igénybevételét harmadik személy részére nem engedményezheti.

 

A DÍJ

A díj magában foglalja a meghirdetett szolgáltatás típus teljes díját (valamint az általános forgalmi adó összegét.)

Az A.) szolgáltatás díjának 30%-a előre esedékes, a fennmaradó 70 %-a az összeállított utazási terv megküldésével egyidejűleg, ameddig a fennmaradó díj bekérője alapján a fennmaradó díj nem érkezik meg, Szolgáltató az összeállított utazási terv megküldésére nem köteles, ha azt a Szolgáltatás jogosultja nem fizeti meg meghatározott határidőben, a megállapodás a felek között megszűnik.

A B.) szolgáltatás teljes díja előre esedékes, ha azt a Szolgáltatás jogosultja nem fizeti meg meghatározott határidőben, a megállapodás a felek között nem jön létre.

 

ELÁLLÁS A MEGÁLLAPODÁSTÓL, TAGSÁGI JOGVISZONY MEGSZŰNÉSE  

A Szolgáltatás jogosultja a megállapodástól elektronikus úton megküldött nyilatkozattal a szolgáltatás megkezdése előtt elállhat.

Az A.) Szolgáltatás esetében a 30 %-os díj megfizetését és annak visszaigazolását követő 72 órán belül, a fizetett 30 %-os díj 100 %-ának, mint bánatpénznek Szolgáltató által való megtartása mellett. Ezt követő időpontban való elállás esetén Szolgáltató jogosulttá válik a fennmaradó 70 %-os díj megfizetésének követelésére az összeállított utazási terv megküldése mellett.

A B.) Szolgáltatás esetében való elállás esetén, amennyiben a hotline tolmácsolás szolgáltatása megkezdésére még nem került sor, Szolgáltató a fizetett díj 30%-ának megtartására jogosult bánatpénzként. Amennyiben a szolgáltatás nyújtását már megkezdte a teljes díj, azaz a 100 %-os díj megtartására jogosult bánatpénz jogcímén.  A már megfizetett díjat Szolgáltató jogosult megtartani.

Szolgáltatót semmiféle kártérítési kötelezettség nem terheli azért, ha a Szolgáltatás jogosultja a szolgáltatást ténylegesen nem veszi igénybe, nem él az általa megrendelt szolgáltatással, a számára megadott utazási lehetőség(ek) egyikének megrendelése érdekében sem jár el, nem él a hotline tolmácsolás lehetőségével az előre megrendelt és lekötött időintervallumban.

Mindkét szolgáltatás eseti jellegű, egyszeri alkalommal jár, előrefizetéssel.

Szolgáltató minden esetben elektronikus számlát ad ki a bevételezett díjról.

 

HIBÁS TELJESÍTÉS, FELELŐSSÉG, KÁRTÉRÍTÉS, PANASZ

Szolgáltató kizárólag a Szolgáltatás jogosultja által megrendelt és általa az irányába teljesítendő szolgáltatás teljesítéséért felel.

Szolgáltató a Szolgáltatás jogosultja által harmadik féltől megrendelt szolgáltatásért nem felel, különösen nem harmadik fél nem-teljesítéséből, vagy hibás teljesítéséből eredő károkért.

A Szolgáltatás jogosultja Szolgáltató által vállalt szolgáltatás hibás teljesítése esetén haladéktalanul köteles kifogását a Szolgáltatóval közölni, aki panaszát 72 órán belül kivizsgálja, s annak eredményéről elektronikus úton közölt válaszával tájékoztatja a Szolgáltatás jogosultját.

 

VEGYES RENDELKEZÉSEK

Az utazásokhoz szükséges úti okmányok, illetve azok érvényességének (útlevél/személyi igazolvány, lakcímkártya, vízum) biztosítása a Szolgáltatás jogosultjának feladata és felelőssége.

A Szolgáltatás jogosultjának terhe az, hogy az általa választott célországra vonatkozóan előírt beutazási szabályokat betartsa, illetve az előírt egészségügyi követelményeknek az utazás megkezdéséig eleget tegyen. Az úti okmányok hiányából, valamint a vám, deviza és egészségügyi rendelkezések be nem tartásából keletkezett károk miatt a Szolgáltatás jogosultja semmilyen igényt nem támaszthat a Szolgáltatóval szemben.

A megrendelő aláírásával a Szolgáltatás jogosultja hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltatónak átadott személyes adatait tárolja és kezelje. Szolgáltató, mint adatkezelő tájékoztatja a Szolgáltatás jogosultját, hogy a megrendelőben megadott személyes adatait a megállapodás teljesítése jogcímén kezeli. A személyes adatok adatfeldolgozásra átadásra kerülnek Szolgáltató ügyfélkiszolgálással kapcsolatos, könyvelési, adózási és számítástechnikai feladatokat ellátó megbízottjai és adatfeldolgozói részére.

Szolgáltató tájékoztatja a Szolgáltatás jogosultját, hogy személyes adatait a szolgáltatás nyújtásában közreműködőknek, adott esetben harmadik országba továbbítja.

Az érintett természetes személy jogairól információk az „UTAZÁSCENTRUM” fantázianevű  honlapján elérhető Adatvédelmi és adatkezelési tájékoztatóban olvashatók, mely az alábbi linken érhető el:

Jelen ÁSZF elválaszthatatlan mellékletét képezik az alábbi dokumentumok:

  1. HotLine Tolmács szolgáltatás megrendelő lap
  2. VIP szolgáltatás ajánlatkérő lap
  3. VIP szolgáltatás megrendelő lap

Az Európai Parlament és a Tanács 524/2013/EU rendelete (2013. május 21.) a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) 14. cikkben foglaltaknak megfelelően a Szolgáltató honlapján a fogyasztók tájékoztatása céljából, mint az Unióban letelepedett, online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedőnek meg kell jelenítenie a honlapon az online vitarendezési platformra mutató elektronikus linket (online vitarendezés: https://ec.europa.eu/consumers/odr)  és az email címüket is. 

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy értesülj a legfrissebb utazási lehetőségekről!

A legjobb utazási tippek elcsípéséhez érdemes gyorsnak lenned! Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy folyamatosan értesülj a legjobb utazási lehetőségekről

Az ezen az űrlapon megadott információkat csak frissítések és személyre szabott marketing céljára használjuk fel. Az adataid védelme fontos számunkra! 

Az űrlap elküldésével tudomásul veszed, hogy az általad megadott információkat az Adatvédelmi Szabályzatunknak megfelelően tároljuk.

Segíthetünk?